حقیقت پنهان در طب فیزیکی و توانبخشی در کرج Exposured

Wiki Article

سوال: سلام وقت بخیر، من به مدت یک سال هست که گیتار میزنم و حدود چند ماه قبل انگشتم ضربه دید ولی بستمش چند روز و بعد خوب شد الان چند هفته ای هست که موقع گیتار زدن مفصل انگشت اشاره دست چپم به شدت درد میگیره و دیگه نمیتونم به ساز زدن ادامه بدم و همین که دستم و بر میدارم دردش میفته و خوب میشه میخواستم بدونم آیا مفصل انگشتم مشکلی داره یا من زیاد انگشتم رو به دسته گیتار فشار میدم که باعث میشه درد بگیره؟ سوال: سلام آقای دکتر خسته نباشید هفته پیش تو بازی فوتبال یکی از دوستان با آرنج ی ضربه محکم به دنده سمت راستم زد ،اون لحظه چون گرم بودم دردم کم بود ،تا چهار روز دردم کم بود ،تا اینکه ۶ ساعت رانندگی کردم الان دردم زیاد شده ،موقع خوابیدن و نشستن و بلند شدن ،توی چند روز اول عطسه میزدم مشکلی نداشتم ،الان عطسه نمیتونم بزنم ولی نفس عمیق مشکلی ندارم ،امکان داره شکسته باشه؟ ببخشید من حدودا دو هفته پیش که درحال راه رفتن روی برف بودم، پاهام سر خورد و پرت شدم یکی دومتر اون طرف تر و یه قسمتی از دنده هام(از پهلو و پشت)، خورد روی سنگ، اوش از شدت درد نمیتونستم نفس بکشم شدیداً درد داشت، بعد عکس گرفتم، دکتر عمومی گفتن که گوفتگی خیلی شدید و …


دکتر طب فیزیکی و توانبخشی کرج

سوال: سلام آقای دکتر بنده چند ماهی است گردنم از پشت سرم (انتهای جمجمه) درد شروع میشه و به طرفین سر و حدقه چشمم میزنه . درد دنده ممکن است تا چند ماه طول بکشه. و چند روز درد میکرد . سوال: با سلام ، حدود ۲ ماهه دو انگشت کوچک دست چپم گزگز می کنه و به تناوب درد داره ، دو سه ماه پیش کمی ساعدم درد میکرد اما الان کلا برطرف شده ، یکبار هم دو ماه پیش روی دو انگشتم زمین خوردم فکر می کردم درد مال اونه ولی گز گز الان ادامه داره. از اقوام مادری ارث دارم.همیشه مراقبت کرده و تحت نظر پزشک دارو خورده ام ولی به تشخیص دکتر خمسه اول خ جم انسولین گرفته ام که حدود هشت ماه است روزانه ۲۰ واحد تزریق می کنم.با دو جور قرص بدستور دکتر.الان بطور متوسط قند ناشتای من حدود ۱۰۰ تا ۱۴۰ می باشد.


دکتر سلمان فلاح متخصص طب فیزیکی و توانبخشی می باشند و دارای بورد تخصصی اند؛ ایشان می توانند با استفاده از روش های مختلف انواع مشکلات مربوط به عصب ها و نورون ها را تشخیص دهند؛ از این رو وی را با لقب بهترین دکتر نوار عصب عضله در ایران می شناسند؛ ایشان در شهر اصفهان مطب شخصی برای خود راه اندازی کرده اند و بهترین خدمات را با استفاده از ابزار و تکنولوژی مدرن در اختیار بیماران خود قرار می دهند؛ دکتر فلاح جزء پزشکان متخصص هستند که طرفداران بسیار زیادی دارند و توانسته اند با رفتار و برخورد محترمانه شان رضایت مردم را جلب کنند. این درد یکی از متداول ترین مشکلات پزشکی است که بیشتر افراد گاهی اوقات در طول زندگی خود به آن دچار می شوند. فیزیوتراپیست، با بررسی بیماریها و تشخیص فیزیوتراپی آنها، بررسی عملکرد ریهها و ظرفیت هواییِ آنها، ارزیابی حرکت مفاصل (ROM)، ارزیابی عضلات، ارزیابی و کنترل درد، ارزیابی مشکلات ارتوپدیک به درمانهای مناسب آنها می پردازد. در این فازی از نوروپاتی که دختر شما هستن، درمانهای توانبخشی شامل انواع روشهای فیزیوتراپی و ورزش های تعادلی، تقویتی،…


سه واقعا روشن روش‌ها به طب فیزیکی و توانبخشی Greater اینکه شما انجام دادید

در حال حاضر انجمن طب فیزیکی و توانبخشی آمریکا، انجمن فیزیاتریستهای آکادمیک و بورد طب فیزیکی و توانبخشی آمریکا وارث هفتادسال تلاش متخصصین این رشته اند. دکتر محمدرضا اعتراف اسکویی، بورد تخصصی خود در رشته طب فیزیکی و توانبخشی را در سال ١٣٨٧ کسب نموده است. پزشک متخصص این رشته، بعد از گذراندن دوره هفت ساله پزشکی عمومی، دوره سه ساله تخصصی و دستیاری را هم طی میکنند و بعد شروع به فعالیت در حیطه گسترده طب فیزیکی یا همان توانبخشی میکنند. اگر این برجستگی فقط یک کیست ساده باشد ممکن است قابل تخلیه باشد. سوال: با سلام و احترام جناب آقای دکتر حدود سه ماه پیش طی اتفاقی و فرود وزنه ای بر روی آرنج دست چپم صدای بدی که نشان از پارگی عضله و یا تاندون دیستال جلو بازویم میداد؛ شنیدم کبودی ناحیه جلو ساعد و deformity جلو بازو به شکل Popeyeو (MRIتصویر) همه نشان از پارگی و ریش ریش شدن تاندون دیستال جلوبازو و قسمت پروگزیمال تر میدادند اما در تست hook , و قدرت چرخش مچ دست(supination , Pronation) مشکل زیادی نداشته و اکنون پس از گذشت این ۳ ماه با تمرینات ورزشی تا حدود زیادی قدرت از دست رفته رو کسب کرد ه ام از آنجایی که پیش از این در مسابقات پاورلیفتینگ و قویترین مردان شرکت داشتم سوال من اینه که آیا دو باره میتونم تمرینات فوق سنگین خودم رو دوباره شروع کنم اگر چه بعضی از طب فیزیکی و توانبخشی در کرج دکترهای ارتوپد در اوایل (حدود ۳ ماه پیش) معتقد به عمل جراحی بودن؛ اما من به امید ورزش های منظم تا حالا تونستم پیشرفت زیادی حاصل کنم و احساس میکنم پارگی بیشتر در ناحیه عضله بوده و شاید تاندون دیستال بطور کامل پاره نشده که تو نستم پیشرفت زیادی داشته باشم.  Content h as be​en creat​ed  with the he​lp  of GSA Material Generat or DE᠎MO!



طب فیزیکی و توانبخشی

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از اطلاعات بیشتر ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Report this wiki page